loading...
دوست یابی دختر 461
مسعود بازدید : 393 چهارشنبه 28 بهمن 1394 نظرات (0)
  • پست سرکاری ای اونی که میخای زن من بشی

    www.fun20.ir/fun/1619

    پست سرکاری ای اونی که میخای زن من بشی - فان20|پست های فیسبوکی,اس ام اس,جوک,جک,جوک جدید,عاشقانه

  • جوک جدید - fun20.ir

    www.fun20.ir/fun/20346

    ... پست های فیسبوکی,اس ام اس,جوک,جک,جوک جدید, ... فانتزی من ... اس ام اس سرکاری;

  • از قلب من - چند عکس زیبا از ستاره درخشان موسیقی …

    makhmale-naz.mihanblog.com/post/97

    ... گذاشته تو پست قبلی.اونی که لیلا یه ... درضمن من زن نیستمو و ... ای که 40 دقیقه ایه ...

  • اینجا همه چی درهمه...

    www.delamgerefte1376.blogfa.com

    ... ببخشید عاغا دونه ای چهارتومنهه! من بعد از ضایع ... سر خاک من! اونی کة ... یه پست سرکاری بذار ...

  • دختــ ــری بــ ــنـــ ـــــآم مـــ ـن

    maryamiimohandess.blogfa.com/1392/10

    اینقدری که من دنبال پست ... یه دوس پسرم نداریم بهش بگیم تو باید مال من بشی. ... یه پست سرکاری ...

  • فقط جوک و اس ام اس(بهترین وب برای خنده)

    damagh6metri.blogfa.com

    اونی که از همه خوشگل تر بود بیاد جلو ... یک زن زیبا “چشم” را ... رفته ای و من هر روز به ...

  • جوک جدید، اس ام اس خفن، پیامک باحال, لطیفه داغ و …

    www.doostiha.ir/1394/10/11/جدیدترین-جوکهای-خفن-و...

    ... لطیفه های سرکاری ... ای تو روحت 😂 Doostiha.IR. 14. زن داداشم داشت ... به آن کسی که من به خاطر کم ...

  • جوک×عکس×اس ام اس - joook-sms.mihanblog.com

    joook-sms.mihanblog.com/page/1

    اگه نگرفتی زود تر بخرش شاید هندوانه ای که ... حالا واسه من میخای درس بخونی؟؟؟ زن: ... اونی که ...

  • اس ام اس جدید و جملات زیبا - خنده دارترین جوک های سال

    faceweb.blogfa.com/post/385

    اونی که مارک هفت ... نیستیم، میگم که من حتی خونشون ... عشقم بخوری چاق بشی چله بشیآی مامان ...

  • اس ام اس جدید و جملات زیبا - جوک های خنده دار

    faceweb.blogfa.com/tag/جوک-های-خنده-دار

    اونی که مارک ... بخوری چاق بشی چله بشیآی مامان ... داره فکرکنم من که دانشجو هستم نون ...

  • اس ام اس های ارسالی دوستان (سری 83)

    www.radsms.com/اس-ام-اس-های-ارسالی-دوستان...

    شاید برم کنار در نزارم که رد بشی ... اونی که داشت ... توهمانی که دلم میخواهد/پیش من ای ...

  • جوک روز خنده دار 93 - jokkade.ir

    jokkade.ir/jok-rooz-khandehdar-93.html

    ای لاو یو jokkade; ... جوک روز. گنج هائی که در قلب هستند ، قابل سرقت نیستند. ... ارسال پست;

  • جدیدترین اهنگ های پیشواز وپیامک عاشقانه - اس ام …

    www.ismsi.blogfa.com/tag/اس-ام-اس-جدید

    سلامتیه اونی که موقع ... تو شیکمت که متوجه این مطلب بشی که از ... ی من؟؟... همون گهواره ای که ...

  • طنز - ***بی کاری های بنفش من***

    myglassdreams.persianblog.ir/tag/طنز

    این که زن ها و بچه ها ... یک درس ساده ای بود که من بنا به ... «جناب استاد من که «حافظ» را ...

  • شوخی های جالب و خنده دار شبکه های اجتماعی 28 …

    jahannema.niloblog.com/post/166/شوخی-های...شبکهای...

    ... تماس با من | | ... با سلام دوستانی که مایلند با ما تبادل لینک داشته باشند ابتدا ما را با ...

  • اس ام اس عاشقانه | اس ام اس جدید - جوک لند jokland.ir

    jokland.ir/user/دختر خیلی تنها

    خیلی سخته ببینی اونی که خیانت ... صبحانه ای را ... بشی گریه میکنه ؟؟ مثه من هست ک ...

  • عاشق دوست شوهرم هستم - taamolnews.ir

    www.taamolnews.ir/fa/news/69122

    ... بیشتر از اونی که هر کس دیگه ای ... باشم پست ترین آدم که نه بد ... کردم ، زن من با دو ...

  • بیسکویت موزی با طعم سیر

    biskoieet.blogfa.com/1391/12/3

    میخوام ببینم اونی که داشت ... آخه من که زشته زن ... ای بابا ببین مامان جون خودت که بزرگ بشی ...

  • جوک و پیک - اس ام اس,پیامک,جوک,اس ام اس بینهایت

    smms.persianblog.ir/tag/جوک_و_پیک

    شکمم عصبانی شد گفت، میخای من ... چه سخت بر من گذشت … آن لحظه ای که ... به سلامتی اونی که ...

  • من لحظه ای عاشق میشم :: خانواده برتر

    khbartar.blog.ir/post/5661/من-لحظه-ای-عاشق-میشم

    سلام گرم به همه ی دوستان عریز من لحظه ای عاشق میشم ... کنه و اونی که به ... این پست سرکاری هست ...

  • شهریور 1391 - جک و سرگرمی

    youjok.blogfa.com/1391/06

    گفت لحظه ای که از عشقت ... گفتم اونی که داره این اس ام ... زن من تمام دارائی مو برداشت و نرفت ...

  • جالب کده ، پیامک ، آهنگ پیشواز , تعبیر خواب - …

    mypc.mihanblog.com/post/tag/اس+ام+اس+جدید/page/6

    ... کردورفت،من که گفتم این ... تکه ای از من در من ... اونی ک میخای نمیرسی ...

  • اومدی بخندیا!!!!!!!!

    www.man13.blogfa.com

    ... زماني که زن را خلق کردم ميخواستم او ... من که خدا نیستم "صد بار ... بشی باید با من رابطه ...

  • اس ام اس های ارسالی دوستان 146 - اس ام اس برای همه

    www.radsms.com/اس-ام-اس-های-ارسالی-دوستان-146

    وخداخودگفت که من در ... وبرایت پست میکنم…ستاره ای کوچک ... رفیقیم با اونی که ...

  • طنز - tanzeruz.mihanblog.com

    tanzeruz.mihanblog.com

    میگه خدا لعنت کنه اونی رو که گفت ... قبول بشی، حتما ... میفروختی من یه همچین صحنه ای ...

  • اس ام اس جدید اس ام اس عاشقانه جدید - اس ام اس …

    iranhome.blogfa.com/category/61/اس-ام-اس-عاشقانه-سری-7

    و برای خوشبخت شدن با یک زن کافی ست او را دوست داشته باشی ... پس‏ مرا دوست بدار آنچنان که ...

  • خنده بازار - hossinheydari93.blogfa.com

    hossinheydari93.blogfa.com

    ... هر وسیله ای که مامانت جمع ... اگه اونی که هست و ... من زن شدم تحملی پایداریک دنیا از سیبی ...

  • اس ام اس جدید - armin9088.persianblog.ir

    armin9088.persianblog.ir/1392/11

    جدید عاشقانه.فلسفی.خنده دار.سرکاری. ... اونی که مشروب ... اما برای من تو آن همیشه ای که خدا را به ...

  • جوک های بامزه و خنده دار شبکه های اجتماعی 28 شهریور …

    www.doostiha.ir/1393/06/28/شوخی-های-بامزه-و-خنده...

    اونی که پست ها ... یکی از بزرگترین لذتای زندگی اینه که به دخترایی که کلیپس پنجه ای ... زن: من که ...

  • اس ام اس تنهایی - صفحه176

    www.4jok.com/sms/43/176

    اس ام اس سرکاری; ... من بیشتر از اونا گریه میکردم و حالم بد ... کسی نمیدونست که من واسه دل خودم ...

  • جدیدترین جوکهای روز مطالب خواندنی

    iraniansfun.blogfa.com/?p=20

    پر سودترین معامله ای که ما دهه ... م ســبز بشــی..! ... من! اونی کة بیشتر ...

  • اس ام اس عاشقانه SMS Love - اس ام اس عاشقانه

    3ib-sms.blogfa.com/tag/اس-ام-اس-عاشقانه

    فقط هرروزخنده هايت رابرايم پســــــــــــت ... اونی که عاشقتره ... گذشت ، ای وای من که قصه ...

  • تو خواستگاری بگم که سایز سینه هام کوچیکه ؟ :: …

    khbartar.blog.ir/post/1848

    نمی خوام بیشتر از این بازیچه دست این دو زن حرفه ای ... اونی که بخاطر ... که پست شده ...

  • اس ام اس عاشقانه.sms asheghane - اس ام اس عاشقانه

    smsmini.blogfa.com/cat-1.aspx

    و جهان است، برای من.. اگه یه زن تو رو ... نحوه ای که روزتان را ... این مطلب آخرین پست اس ام ...

  • www.joke2joke.ir

    www.joke2joke.ir/tag/اس+ام+اس+خنده+دار

    تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان جوک2جوک|پست فیسبوکی|عکس|عکس طنز|جوک ...

  • اس ام اس تنهایی - صفحه157

    www.4jok.com/sms/43/157

    اس ام اس سرکاری; ... تــو دســتـای اونــی دوسـش ... نانا!: حرفتو بزن ...چی میخای بهم بگی ...

  • ساسان اف بی - sasanfb.ir

    www.sasanfb.ir/tag/اس+ام+اس+جدید

    سلامتی اونی که هیچوقت حالمونو نمی پرسه! چون میدونه حال و روز ما که پرسیدن نداره….. اس ام اس ...

  • مطالب طنز و خنده دار شبکه های اجتماعی 6 مهر

    www.persian-joke.com/11615/مطالب-طنز-و-خنده-دار...

    اونی که پست ها رو ... یه دختر بچه ۵ ساله ای ... لامصب مگه می شد آدم از خواب بلند شه، من که ...

  • عکس های اعتیاد به دنیای مجازی تکنولوژی - پری بلاگ

    kambizsky.paryblog.com/fa/...

    ... ستش بیرونه یه کلیپ16ثانیه ای گرفته که مثلا بگه من ... دقیقه ای هم که ... به سلامتی اونی که ...

  • شوخی های جالب و خنده دار شبکه های اجتماعی - روزگاران

    eyrozegar.ir/1393/06/28/post-2643

    اونی که پست ... دیروز رفتم استخر یه لحظه فکر کردم سانس مرد و زن ... این دروغا چیه که میگی؟ من ...

  • ღ خـدایـا قـلـب مـن پـیـش تـوگـیـره ღ

    www.x98.blogfa.com

    ... من زن میخوام ... خـدایـا مـن بـی کـسـم اونـی کـه هـسـت هـمـه ... گدایی که توی پست ...

  • جدیدترین اهنگ های پیشواز وپیامک عاشقانه

    ismsi.blogfa.com/?p=2

    اونی که خوشگل و ... اگه گفتین تو ایران به بچه ای که ... -مرد باید بگوزه خواهر من :| خوبه بره جلو زن ...

  • اس ام اس - fullclip575.rozblog.com

    fullclip575.rozblog.com/cat/1/اس-ام-اس.html

    اس ام اس مناسبتی,اس ام اس خنده دار,اس ام اس غمگین,اس ام اس روز مادر,اس ام اس روز پدر,اس ام اس شب ...

  • Samaneh joon dostat daram - جوک و اس ام اس

    manosamaneh.blogfa.com/cat-2.aspx

    من که هر چی ... و روزی یه قسمت رو پست میکنم امیدوارم ... ای : اگر مادر زن و یا زن ...

  • اگه نفر قبلیت یواشکی بوست کنه چکارش میکنی؟

    forum.avazak.ir/showthread.php?page=30&tid=8284
    • LAST UPDATED: 2/8/2016
    • 5 POSTS
    • FIRST POST: 2/8/2016

    مسلما میری پیشه اونی که عقلش درسته و از اون ... یه نفر مطمئن بشی و ... بیار من خودم معنیش ...

  • سرگرمی

    mvmb.blogfa.com

    خب حالا بذار یه نیگاه کوچولو به اونی که ... یک زن است؛ زنی که برای ... من به زمین آمده ای ...

  • اس ام اس خنده دار - payamakma.ir

    www.payamakma.ir/cat/12/اس-ام-اس-خنده-دار.html

    اس ام اس خنده دار ... خنده دار ترین voice های تلگرام اس ام اس خنده دار

  • فاجوک | جوک جدید - مطالب ارسال شده توسط admin

    fajoke.ir/user-admin

    من همینم که هستم.....میخای ... اس ام اس به سلامتی اونی که, ... که اگه وارد فروشگاه بشی و مثلا یک ...

  • اس ام اس خیانت و نامردی - jokland.ir

    jokland.ir/cat/85/page/34

    # مُـعـجـِزه ای اَز جــِنْـسِ ... دوستانی که مایل به ارسال اس ام اس به سایت هستند ، ابتدا ...

  • اس ام اس عشقولانه.خنده دار.نیمه شبی.مناسبتی.ضد حال.سرکاری ...

    robabnaz28.persianblog.ir/1388/12

    به همان قدر که چشم تو پر از زیباییست * بی تو دنیای من ای ... اونی که بید نبید ... بشی ببینی اون که ...

  • Some results have been removed
  • ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 276
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 438
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 842
  • باردید دیروز : 132
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,373
  • بازدید ماه : 4,470
  • بازدید سال : 18,825
  • بازدید کلی : 153,700